مجموعه چند اس ام اس عشقولانه جدید
 
هرچی که بخوای
 
 
سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, :: 1:18 ::  نويسنده : مهدی

 

مجموعه چند اس ام اس عشقولانه جدید

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - اس ام اس عشقولانه سری ۲

 

 

روی یک طاقچه ی سنگی میون دو قاب رنگی / بودن من و تو با هم داره تصویر قشنگی

——————————————————

آهای ناز نمکدار، منم عاشق تب دار / ببین دل تو دلم نیست، واسه لحظه دیدار

——————————————————

خوشت بیاد خوشت نیاد ، اشک غم از چشات بیاد/ اون سر دنیا هم که بری ، این دل من باهات میاد

 

روی یک طاقچه ی سنگی میون دو قاب رنگی / بودن من و تو با هم داره تصویر قشنگی

——————————————————

 

عکس تو تو قاب خاتم در حصار خالی از غم / حتی در مرگ تن من نمی گیره رنگ ماتم

——————————————————

 

 

عشق یعنی انتظار و انتظار / عشق یعنی هر چه بینی عکس یار

——————————————————

از افسر نگهبان به ریاست محترم دل:

اینجانب عشق فارغ التحصیل رشته محبت از دانشگاه عاشقان

افتخار دارم در یکی از شعبان قلب شما انجام وظیفه کنم

——————————————————

 

بهترینم ، بی تو روزهایم مثل شب تاریک است/مثل گذشتن از پل صراط ، از روی یه تار باریک است …

——————————————————

 

مامانم گفت : عشق کشکه !

منم گفتم : زندگی هم آشه ! بدون کشک بی مزه است

——————————————————

 

دوست دارم برکه باشی بحر نباشی/الهی من بمیرم ولی با من قهر نباشی

——————————————————

خوشت بیاد خوشت نیاد ، اشک غم از چشات بیاد/اون سر دنیا هم که بری ، این دل من باهات میاد

——————————————————

برون نمیرود از خاطرم خیال وصالت/اگرچه نیست وصالی ، ولی خوشم به خیالت…

——————————————————

دلتنگ که باشی هیچکس جز دلدار به دادت نمیرسه/دلداده دلتنگی هاتم …

——————————————————

شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند/آنقدر شوق به دیدار تو دارم که خدا میداند …

——————————————————

بین رویای شبانه جستجویت می کنم / نرگس عشق منی هر لحظه بویت می کنم

——————————————————

برگ برگ خاطراتم را خزان بر باد داد / ای گل ناز بهاری آرزویت می کنم …

——————————————————

در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز / چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود …

——————————————————


از غمش ناله کنان می خوانم / بی دلم رفت ولی با دل او می مانم …

——————————————————

نتوانست فراموش کند مستی را / هرکه از دست تو یک جرعه می ناب گرفت

کی به انداختن سنگ پیاپی در آب / ماه را می شود از حافظه آب گرفت . . . ؟

——————————————————

 

 

 

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست/ جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست

——————————————————

 

 

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم / عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که بخوای و آدرس mm.aghdami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 7500
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1